Red - Üstü Kalsın Şarkı Sözü

Bir adam düşün içinde sen
Bir de sen içini ben gibi biçimlesen
Yaşım içimde sel neyi biçimlesem
Yine yoldayım o da senin için desem
Yorgunum ama olgunum artık
(Ahh) aşkın morguna baktım
Gelirken elinde çiçekle geliyor da
Giderken hiç soru sordu mu tatlım
Geriye kalan tek nefes almak
Bir de kağıtla kalemle bi çabam var
Ama senden farkım hepsi gerçek
Ölüden tek farkım yere yatmak
Yok dağları delemem ben
Gücüm anca bi satır o da gene senden
Ne desem de sana anlatamam bunu
Heves etmek işte denesem de 

  [ içerik : http://turkcerapsozleri.blogspot.com/]

Her şeyin üstü altı bir
Her şeye her şeye küstüm artık
Her şeyi ödedim sen kalk
Her şeyi verdim üstü kalsın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...