Ahmet-K - Grup Sıla Time Kulaklıkla Dinleyin Şarkı Sözü

Beyler bugün çok pis sövdüm
Kulaklıkla dinleyin
Dinleyenden başkası dinleyenden başkası
Duymasın

Dünya batsada umrumda mı
Seven kalbim derde bulandı
Yok bi çare kalmadı derman
Yok mecalim artık anlasan

Sensiz güneşim doğmuyor
Sensiz sabahta olmuyor aşkım
Gittin gideli yüzüm gülmüyor
Ne yapsam artık bilmiyorum
Her yanımda hatıran var
Kaçmak istesem de kurtulamıyorum

Sensiz çok boş geçiyor günler
Bitmez sevgim lütfen nolur
Bak bugünde yine akşam oldu
Sensizlik bana çok kötü koydu
Yokluğun artık içimde bir kor
Kafayı yedim artık dur dünya

İki dakika dursun dünya
Sövmek istiyorum
Am*na kodum bu hayatın
Şimdi beni dinleyin

Am*na kodum işte ben bu beatin
Am*na korum senin bak kızım
Şimdi beni iyice dinle
Satmışım bu dünyanın anasını
Seninde am*na koymak varken
Gittin ellere verdin
Seni s*kmek benim en büyük hayalim
Sen benim hayalimi yoldun kaltak
Senin de Allah belanı versin
Sikt*r git or*spu

Am*na koduğumunun çakması
Am*na koduğumunun kolpası
Saat olmuş gece yarısı
Ayyaş yazdım ben bu sözleri
Sen hayatımdaki bir yosma
Sen onun bunun k*ltağı
O g*te koymak vardı ahh
Am*na korum ben bu hayatın
O kızı s*kemedim gençler
Sen beni öldürürsün dedi

Bana demiştin ki sen
Sen sokarsan ben ölürüm
Zevkten dört köşe olmuştun lan
Yalan mıyım hadi inkar et
Senin suratını s*kmedim mi
Ağzına yüzüne vermedim mi
Eline alıp oynamadın mı
Ahmet sana aşığım Ahmet seni seviyorum
Ama haydarından korkuyorum

Diyen sendin dilim şahit
Mikrofonun dili ben değil miyim
Hadi kolaysa gel sustur
Bi türlü veremedin gitti k*ltak
O g*te koyamadım ben gitti
Senin am*na kodum bak şimdi
Şimdi partipi kankam gelecek
Dj Abdullah ve Davut
En büyük damdam Grup Sıla Time Yeah Ahmet K

O g*te koyamadan gittin kalt*k
Beni ellere sattın or*spu
Senin am*na kod*m bu rapinde am*na kodum
Seni s*kmek hayalim en hoştum
Sen benden korktun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...