Fundyy - Seninle Cennetine Şarkı Sözü

Geceler çökünce hasretinde içimde
Ağlardım bir köşede sen bilmezdin ama ben
Çizerdim suretini kanının her damlasıyla yüreğimde
Susar bu dilim sözcükler yaşamaz
Varlığının olmadığı yerde benliğim
Yok olur kalırım özlerim seni senle
Giderim seni sevmiyorum desende

Ah gitme yar bi dinle
Yaşamak mümkün mü içimde sen varken
Bil giderim rabbime dualarım seninle cennetine

Geceler çökünce hasretinde içimde
Ağlardım bir köşede sen bilmezdin ama ben
Çizerdim suretini kanının her damlasıyla yüreğimde
Susar bu dilim sözcükler yaşamaz
Varlığının olmadığı yerde benliğim
Yok olur kalırım özlerim seni senle
Giderim seni sevmiyorum desende

Ah gitme yar bi dinle
Yaşamak mümkün mü içimde sen varken
Bil giderim rabbime dualarım seninle cennetine

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...