Fundyy - İsyan Yok Rabbime Şarkı Sözü

Bir zamanlar severdin sende yar beni
Şimdi özler oldum o eski halimi
Seneler benden aldı sesini
İsyan yok Rabbime vardır bildiği

Koy yerine sen beni unutamazsın
Say bir geçen günleri inanamazsın
Belki doğar gün yine umurumdasın
Ben de bir ben saklı sen hep ondasın

Bazı cümleler yasak söylesen bi dert
Sevmek sanki bir tuzak düşmesende dert
Anlamam ki kendimi sevmeye tövbe
Edipte bu yüzden gitme ellere

Bir zamanlar severdin sende yar beni
Şimdi özler oldum o eski halimi
Seneler benden aldı sesini
İsyan yok Rabbime vardır bildiği

Koy yerine sen beni unutamazsın
Say bi geçen günleri inanamazsın
Belki doğar gün yine umurumdasın
Ben de bir ben saklı sen hep ondasın

Bazı cümleler yasak söylesen bi dert
Sevmek sanki bir tuzak düşmesende dert
Anlamam ki kendimi sevmeye tövbe
Edipte bu yüzden gitme ellere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...