Arsız Bela - Selamun Aleyküm Şarkı Sözü

Selamun aleyküm yne ben geldim
Rapinde kaç para ederki densiz
Lafımla çoğalır aha bu ritim aranır
Maske takma torba kafana kapanır
Beni bil beni tanı babana dikkat
Arabeskte yapar bu adam hortlak
Laf yapmıyom icraat ta kendisi
Konusanın ağzı büzülmüyo abisi

Üstad homie harbi adama çattın
Üst kattan bakarım sana çaktım
Üstüm başım bi yokluk sorma
Bi yolluk gönderecem onu unutma
Yeraltı kaynıyo bir çoğunuz mal
Yerin altına gömerim bi önüme domal
Asansör ipi kopuk yürüyecen adamım
İşi soluk soluğa bırakma ben orda dayarım

Bekliyorum seni koş ardımdan
Serden sırdan hiç hoslanmam
Yeni bu nesil hiç hoş değil adamım
Hip hop deme bana top gibisin sen
Dönderecem iyi bil iyi tanı beni
Ben bana değil sana düsman olamam
Sen kendinden korkarsın
Ben düşük insandan haz almam

Selamun aleyküm selamun aleyküm
Selamun aleyküm...

Ah bu raplerin bi oyuncak misali oynanır
Gelip kafa tutan adam da fazla sürmez yol alır
Donla kalan rap bizim le utanma gel aslanım
Bak bi laf eden de varsa bırak götüne yama alır
Ben rapimle koskoca bir orduyum bırak
Önüme geçmeyi düşünme utan biraz arkana bak
Hayli zaman önce yanaşıyordun unutmadın demi
Senin adın rapci ise bırakırım ben bu işi
Son dedim bu son senin yaptığın işler rezil
Biraz saygı gördün qötün kalktı senin öyle demi
Dost dediği adamlara selam vermez oldu salak
Ama unutma ben bu işte senin adını çıkartmam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...