Arsız Bela - Kara Gözlüm Şarkı Sözü

Karagözlüm unut beni
Bir rüyaydı farzet hani
Yeni açmıs bir çiçeksin
Tomurcuğum sabret haydi

Bu sefer sana aşktan bahsetmem
Gönlüm geçti mi hiç zannetmem
Kirli odalar da temiz bir rüya
Gördüm bu sefer hadi be hayrola
Sana mutluluklar diliyorum ben
Gelip geçici o yalan asqınla
Benden bu kadar çok haykırdım
Güzel günlerin hatrına saydım

Sana basit sana yalan geliyordur
Benim sevdiğime inanma boşver
Sen demiştin sevmeyene yol ver
Senin de yolun açık olsun bu sefer
Ben kararımı verdim gülüm
Açma benimle eller de sürün
Sen benim için bir son bahardın
Sen bu sonbaharda dalımı kırdın

Amacına ulastınmı düsünüyorum
Senin gözün de bende sürünüyorum
Ama yanlış yollardasın canım
Benden tavsiye kalmasın ahım
Güneş nasıl batarsa öyle doğar
Benim bi sevdam var aklına zarar
Ben seni tanıdım adam olmazsın
Kalp değil kucaklarda yaşarsın

Ben seni masallarda yasamıstım
Bir gün gerçek olur sanmıstım
Ve simdi acı son seni seven öldü
Yalancı bir kız askı çok gördü
Benim gözüm sennle kördü
Ama şimdi gerçekleri de gördü
Elveda elveda güzel insan
Bu yolun sonun da ben olmayacam

Şiir :

Bende Sana Aşkı Anlatcak Takat Kalmadı
Mutlu Sonlar Sadece Masallardaymış
Bunu Sende Çok iyi Gördüm
Bana Kalan Yalnızlığım
Bir de dumanında boğulduğum son sigaram
Şimdi Yalnızlığım Seni Korkutmasın
Sen Benimleyken de Ben Yalnızdım
Son Sigaram Dedim ya Son Kez Seni İçime Çekiyorum
Ve Hep Orda Kal Benimle kal
Sana Son Sözüm
Sende Beni Düşürdüğün Karanlıklarda Boğul ...!

Karagözlüm unut beni
Bir rüyaydı farzet hani
Teni açmıs bir çiçeksin
Tomurcuğum sabret haydi

2 yorum:

Unknown dedi ki...

mc sezgin gel artık sözleri

Unknown dedi ki...

akıp giden ömrümü sana hasret yasıyorum
sunu bil sana hep muhtacım
nefesim senin için her yola koşarım
askımıza engel olanı ben boşarım
şaka de bu yaşanılan her olayada
yüzümü de güldür benim eşsiz melegim sensin
yemin olsun sana bu sözlerim
benim olsun yine menekse gözlerin
beni vede seni beter eden her nedenine razıyım
sen yeterki gel ol benim
ayrılık sözünü etme ben seninle doğmuşum
malesef biz ayrıyız gelmesen ben ölmüşüm
aşkımız var olansa söyle kanımı donduran
bekledim gelmedin söyle kalbi solduran ne
yanlızım ben yanlışım
dört duvar mı hep yandasım
agladım ben hergece kalemim oldu sırdasım
akıllara zarar ayrılık yorar
tadı tuzu kalmadı hiç oguzunun
bu yol uzun olsada sanma yorulurum
gelecegim ol, hadi seni seviyorum


sensiz hiç yapamam ben
içimdeki ateşsin sen
hiç aklımdan cıkmıyor ki
sevgilim sözlerin
o güzel gozlerin

bir bakısana köleyim ben bebegim
sadece sen ah bir görebilsen

[ reklamı gizle / hide ads ]

neydi seni bana beni de sana küstüren
ölümsüz askımı bi gecede bitiren
beni bana bırakıp cekipte gittin
geride kalan eseri hiç düşünmedin
yalanmıs anladım
halime agladım
hıçkırırken bile sana muhtactım
gözümün önüne geldi yine gözlerin
nerdesin bebegim deli gibi özledim
bak sus hele beni bi dinle
sakın ola kalbini bi güzele verme
sebebim olursun bu hareketinle
basarım neşteri inanki bilegime
sevgilim hadi son bikez daha dene
koy elini benim için o ufacık kalbine
insafa gelde hadi beni üzme
olmadı sensiz yapamadım işte
gözüne tenine sacının bir teline
mecburum bebegim hadi bana gel be

içimden söküp atamam
başkasına asla bakamam
sevdadan yana sansım yok
sevgilim dön bana
ölürüm ugruna

aşkım, sadece sen sadece sen bebegim
birtanem, duysesimi ne olur can tanem
herşeyim, deli gibi bagladım askımı ben sana
inadı bırak hadi yeniden dön bana
bide bile bilsen içimdeki sevgimi
sen sebep oldun bitirdim kendimi
son dilegim allahtan
baslayalım en bastan
bosa geciyor hep zaman
dayanamıyorum askım
gel artık barısalım

Yorum Gönder

2 yorum:

  1. mc sezgin gel artık sözleri

    YanıtlaSil
  2. akıp giden ömrümü sana hasret yasıyorum
    sunu bil sana hep muhtacım
    nefesim senin için her yola koşarım
    askımıza engel olanı ben boşarım
    şaka de bu yaşanılan her olayada
    yüzümü de güldür benim eşsiz melegim sensin
    yemin olsun sana bu sözlerim
    benim olsun yine menekse gözlerin
    beni vede seni beter eden her nedenine razıyım
    sen yeterki gel ol benim
    ayrılık sözünü etme ben seninle doğmuşum
    malesef biz ayrıyız gelmesen ben ölmüşüm
    aşkımız var olansa söyle kanımı donduran
    bekledim gelmedin söyle kalbi solduran ne
    yanlızım ben yanlışım
    dört duvar mı hep yandasım
    agladım ben hergece kalemim oldu sırdasım
    akıllara zarar ayrılık yorar
    tadı tuzu kalmadı hiç oguzunun
    bu yol uzun olsada sanma yorulurum
    gelecegim ol, hadi seni seviyorum


    sensiz hiç yapamam ben
    içimdeki ateşsin sen
    hiç aklımdan cıkmıyor ki
    sevgilim sözlerin
    o güzel gozlerin

    bir bakısana köleyim ben bebegim
    sadece sen ah bir görebilsen

    [ reklamı gizle / hide ads ]

    neydi seni bana beni de sana küstüren
    ölümsüz askımı bi gecede bitiren
    beni bana bırakıp cekipte gittin
    geride kalan eseri hiç düşünmedin
    yalanmıs anladım
    halime agladım
    hıçkırırken bile sana muhtactım
    gözümün önüne geldi yine gözlerin
    nerdesin bebegim deli gibi özledim
    bak sus hele beni bi dinle
    sakın ola kalbini bi güzele verme
    sebebim olursun bu hareketinle
    basarım neşteri inanki bilegime
    sevgilim hadi son bikez daha dene
    koy elini benim için o ufacık kalbine
    insafa gelde hadi beni üzme
    olmadı sensiz yapamadım işte
    gözüne tenine sacının bir teline
    mecburum bebegim hadi bana gel be

    içimden söküp atamam
    başkasına asla bakamam
    sevdadan yana sansım yok
    sevgilim dön bana
    ölürüm ugruna

    aşkım, sadece sen sadece sen bebegim
    birtanem, duysesimi ne olur can tanem
    herşeyim, deli gibi bagladım askımı ben sana
    inadı bırak hadi yeniden dön bana
    bide bile bilsen içimdeki sevgimi
    sen sebep oldun bitirdim kendimi
    son dilegim allahtan
    baslayalım en bastan
    bosa geciyor hep zaman
    dayanamıyorum askım
    gel artık barısalım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...