Fundyy - Su Olurum Güllerine Şarkı Sözü

Yar ben sana demedim mi
Çektiğim cefa bitmedi mi
Yollarına taş olurdum
Ezsen de ezsen de beni
Kalpte yara ruh bi darda
Aşkın en darında
Su olurum güllerine
Yaksan da yaksan da beni

Yar dedin de yar mı olduk
Başka kalpte yer mi buldun
Son umudum sendin öldün
İçim yanar içim yanar be
Sanma sensiz yalnızım ben
Bu dünyada dardayım ben
Çaresiz bir aşktayım  ben
Sözüm sana sözüm sana yar

Kalpte yara ruh bi darda
Aşkın en darında
Su olurum güllerine
Yaksan da yaksan da beni

Gül dikensiz sensiz olmaz
Biz ayrıyken aşk kazanmaz
Yollarıma dert savurma
Yağsanda yağsanda bana

Kadir kıymet bilmedim mi
Hasret diye seni çekmedim mi
Aşkım diye seslenirdim
Kızsam da kızsam da sana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...