Olmaz Olaydı - Aliye Mutlu

Aliye Mutlu - Olmaz Olaydı Şarkı Sözü
Albüm : Bir Düş Kurdum (2012)
http://bazisarkilarinsozleri.blogspot.com/2012/04/aliye-mutlu-olmaz-olaydi-sarki-sozu.html
Ortasındayım kalabalığın
Dört yanımda dostlarım
Unutturmaya seni yemin etmişler
Ama pek başarılı değiller
Bırakıp onları kaçtım oradan
Kendimi yine o yolda buldum
Karşıdan her geleni sen sandım
Sanki beni izliyordun
Olmaz olaydı o son kavga
Her şeyi yıktı bitirdi
Söylenmeseydi o son sözler
Geri dönüşü olabilirdi
Olmaz olaydı o son kavga
Her şeyi yıktı bitirdi
Söylenmeseydi o son sözler
Geri dönüşü olabilirdi
Öfke gururla dans etti
Aşk bizi terk etti
Öfke gururla dans etti
Aşk bizi terk etti
Ortasındayım kalabalığın
Dört yanımda dostlarım
Unutturmaya seni yemin etmişler
Ama pek başarılı değiller
Bırakıp onları kaçtım oradan
Kendimi yine o yolda buldum
Karşıdan her geleni sen sandım
Sanki beni izliyordun
Olmaz olaydı o son kavga
Her şeyi yıktı bitirdi
Söylenmeseydi o son sözler
Geri dönüşü olabilirdi
Olmaz olaydı o son kavga
Her şeyi yıktı bitirdi
Söylenmeseydi o son sözler
Geri dönüşü olabilirdi
Olmaz olaydı o son kavga
Söylenmeseydi o son sözler
Olmaz olaydı o son kavga
Her şeyi yıktı bitirdi
Söylenmeseydi o son sözler
Geri dönüşü olabilirdi
Öfke gururla dans etti
Aşk bizi terk etti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...