Aşk Kokusu - Aliye Mutlu

Aliye Mutlu - Aşk Kokusu Şarkı Sözü
Albüm : Bir Düş Kurdum (2012)
http://bazisarkilarinsozleri.blogspot.com/2012/04/aliye-mutlu-ask-kokusu-sarki-sozu.html
Bugün Olmazsa Yarın Mutlaka Aşık Olup
Seveceğim Benimde Gülecek Gözlerim
Tam Zamanı Yarın Güneş Benim için Doğmalı
Ne Çok Bekledim Aşkı Özledim
Benimde Deli Gibi Sevilmeye ihtiyacım Var
Hissediyorum Evet Havada Bir Aşk Kokusu Var
Ah Ah Ah  Ayy Ayy
Yeni Sabahlar Yeni Aşklar Versin Bana
Yeni Bir Hayat Olsun Bundan Sonra
Gülsün Gül Yüzüm Mutlu Olsun Kalbim
Bunca Zulümden Sonra Bunu Çok Hakettim
Yeni Sabahlar Yeni Aşklar Versin Bana
Yeni Bir Hayat Doğsun Bundan Sonra
Gülsün Gül Yüzüm Mutlu Olsun Kalbim
Bunda Zülumden Sonra Bunu Çok Hakettim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...