Yoksun Sen - Aliye Mutlu Düet Kıraç

Aliye Mutlu Düet Kıraç - Yoksun Sen Şarkı Sözü
Albüm : Bir Düş Kurdum (2012)

Yoksun sen yanımda yoksun sen yanımda
Hatıralar kaldı bana hatıralar kaldı bana
Dayanmak zor olsada dayanmak zor olsada
Yalnızım şu dünyada yalnızım şu dünyada
İnanmıştık aşkımıza
Esirim hala sana
Bir düş kurmuştum seninle
Ne olursun dön bana
Aliye Mutlu Kıraç
http://bazisarkilarinsozleri.blogspot.com/2012/04/aliye-mutlu-feat-krac-yoksun-sen-sark.html
Gece bitse yarın olsa
Gönül aydınlanınca
Gittigin o yollardan
Ne olursun dön bana
Aliye Mutlu
Yoksun sen yanımda yoksun sen yanımda
Hatıralar kaldı bana hatıralar kaldı bana
Şimdi gittin uzaklara nasıl gittin uzaklara
Dönüp bakmadın ardına dönüp bakmadın ardına
İnanmıştık aşkımıza
Esirim hala sana
Bir düş kurmuştum seninle
Ne olursun dön bana
Aliye Mutlu Kıraç
Gece bitse yarın olsa
Gönül aydınlanınca
Gittigin o yollardan
Ne olursun dön bana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...