Hüzünle Buluşma - Aliye Mutlu

Aliye Mutlu - Hüzünle Buluşma Şarkı Sözü
Albüm : Bir Düş Kurdum (2012)
http://bazisarkilarinsozleri.blogspot.com/2012/04/aliye-mutlu-huzunle-bulusma-sarki-sozu.html
Bir hayale kapıldım
Rengi sensiz aşk toz duman
Düşerken birer birer her kalpten
Tutunacak her dalı ben sen sandım
Bir çıkmaza dayandım
Vakit sensiz aşk zor zaman
Kaçarken birer birer kalpten
Sığınacak son yeri ben sen sandım
Gel yine son bir umuttur ya
Hasretim hep sen
Yüreğimde çırpınır heceler

Söylenememiş sözler
Bir seher vakti gel benim bu çileme son ver
Gözlerim kapanmadan gel
Geceleri korkusuzca yıkmışsam eğer
Yine son bir umuttur ya
Yine sen o bir tek sen
Bir seher vakti gel benim bu çileme son ver
Hoyrat kollarda arzular ağlarken
Günlerim ağarmadan gel
Hasretin bir umuttur da
Umutlar söner yüreğimde çırpınır heceler
Söylenememiş sözer
Bir seher vakti gel benim bu çileme son ver

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...