Kamufle & Red - Sekiz (Ft. Ais Ezhel & Keişan & Anıl Piyancı & Grogi & İndigo & Nomad)

Kamufle Verse:
Yetenek eklenen beyin geride bakın.
Havalı develere rap dersi elime kalır.
Anonim ilahın, e parodi bu bir adım atmaktan
Yoksun kitleye bir dil atın…
Rahatlar zihnin kafan da bilgi
Tek bel altı çalışır anahtar ilgin
Salak bu piç kim bana karışıyo
Kinci yapma beni dinin bozuk biraz silkin…
Onca caba, boşlar adam.
Bol kafaların zihni dar ve tonla salak var.
Onlara pay yok, çok şatafat lan
Bu müzik bana hak sen zorlama lan…
Dikkat erkan-ı muharebesi
Destur verem etme beni bu dalaveredir.
Rap e ara verelim o kafa geçici
Düz mantığına sokıyım senin kapa çeneni…
Red Verse:
Belki sıra dışı bu belki standart.
Belki rutin haber belki skandal.
Hiphop ı Benjamin için yapma ahmak.
Git gelir için mısır ve stand al.
La bana domates peynir sana jambon.
Ama kara kıta aç orda savaşan bol.
Damar arayan çok. Eroin gibi müzik.
Hepsi bi yana sırıtıyo papa Jean Paul…
Bi nota bi ritim. Piep pilota bi dilim hay.
Filo da dümeni çevir inada binerim.
Hasım ip atar ineriz hep kuyuya onla.
Başrolüz ama kaderimiz uyuyan ortak.
Cap ters kafa boş kuru zombi.
Abeci rapçi comen style do you know me.
Bu kuyu hiphop dolu ama suyu bol değil.
Sıra Ais Ezhel de homie libidon piç…
Ais Ezhel Verse:
Whats up salak kafan vasat sapanla punch atıp Ais yapar sakat!
Paçavradan ağzınız makat falan underground cigaraysa Ais kapak yapar!
Küçük Mc’nin zamanla saf gelişimi.
Şaşırır hesabını aga Bahçeli gibi.
Kâh seferler vururlar kâh yere beni.
Rapim hiphopın adaleti mahkeme yeri…
Bana getirin o bebeyi de sokim onuda
Pokemon mc’leri poki topuna.
Ais kaysa kaynakça kay sağdan,
Ais kaycak Ais mic’ta mic fighter.
Ve bu şarkıyı yaptık ki güçlüyü bilin.
Toplandı rapçileri üç büyük ili.
Tüh diyip rapi bir iki üç diyip girin
Ama bırakmaz seni moruk düştüğün dilim…
NAKARAT :
Sen dur yerinde yada sekiz çiz ,
Biz yükselirken sen aynı yerde aynı yerde aynı yerde
Dönüp durup geri dön ve de dön yine…
Anıl Piyancı Verse:
Şöyle bak bir bakalım kadroyu kes.
İzmir ,İstanbul, Ankara tam koyu ses.
Sen rap i boşverip homie dar kotu çek.
Rap bir tavla rakibim mars olur hep…
Çok kalabalığız parça bandoyu mest eder.
Şhiit çektik argoya rest.
Müzik öyle narinki tangoda jest gibi
Türbana hayır mangoya yes…
Al doya doya buğün rap i tat.
Ama lilwayne gibi degil homie lolipop.
ismini kanıtla gidip hadi telif al.
Umrumuzda değil hepimizi deli san…
Havaya girdik oldu bura festival.
Hiphop uğruna risk alıp teslimat tamam.
Bu işi bırak hadi kestir at.
Boğazına yapışır flowum pes mi lan…
Keişan Verse:
Hiphop bu zihindeyse Mos Def derim.
Sana yeşil oda bir kayıt ve not defteri.
Bi ileri bi geri , bi delireni benim hiphop’ın.
Eminem’i meminemi boşver gel içeri…
Yeniçeri biziz ama emişeni değil.
Sabahın körü bir çayla gelişine giyin.
Erişemedin bizde geri erişemedik.
Rapçi laf arası yedi penisine kick…
Kulağına hiphop key bu bass doluyo.
Hasta oluyosun moruk ama bastonun yok.
Kuğu gölü balesi bu raplerden sıkıldık.
Gel burası bi kale kaz yolu yok…
Bana istediğini de yine bozuk olmam,
Sana bi punch atarım Lizozomun oynar.
Bi tonunu ayarlasa yine komik olmaz.
Pop gibi rapçiye pilatonik olma…
.
Grogi Verse:
Yav simdi grogi…
Reggae dinler yada biggie ver dram kit i.
bana feysten yazan motorları takmam.
senin gibi onu koluma dövme yapmam…
Hiphop ı pop yapan toplara
Halley bot dar t shirt ve kot yakışır.
Benim kafam yatışır eğer içersem ot.
Rap diline yakışır eğer ölürse o…
Bana kalsa gel para varsa ver
Biz yatıralım rap e sen devam et
hakkını helal et ama anlamadım
Orospu bir kızda nasıl oluyo bekaret…
Gece klüplerinde Tekila Sunrise.
Cypress hill kafa XL Size.
Yeşil oda bura (yow whats up gays).
Biz break yapalım ama sen yap vals…
NAKARAT :
Sen dur yerinde yada sekiz çiz ,
Biz yükselirken sen aynı yerde aynı yerde aynı yerde
Dönüp durup geri dön ve de dön yine…
Nomad Verse:
Yerin altında sekiz herif
Sekizi de kırık ama sekizinin
Saniyede sekiz çarpı
Sekiz kere kalbi…
hiphop için atar aga
Sekiz sekizi hemen ara
Sekiz çizip sekiz kişi sekiz mili
Sekiz saniyede geçip uçup geliriz.
Oralara kimi zaman
Boyalara dönüşürüm Tag’imi
Duvarıma atarım ve
yeri gelir plakları gazlayıp yakarım…
B-Boy olup sokak da nighty’ler koyarım
Bir çok için kaçık biraz ayarım…
Sistem de açık olsun affetmem kayarım
Lafımı esirgemem kralına sayarım.
Kısacası hiphop um gökyüzü pilotu.
İndirmeyin kilodunu doğru yapın bu boku.
Face’ten net’den bul onu
Takip edin Flow u pamuk eller cebe satın alıp bir oku…
İndigo Verse:
Bu parça tuhaf,8 mc 16 satır eder 128
Nakarat 8×2 en az okuyan Ais fena
Gözlük nice hayır demek istemedim hoş
Marka bu Kmr içmiyo fanta bul
Sorun değil şerefine içerim bi sebebe
İhtiyacım yok gelsin gece la bebe
Ye bak hele,kafa tutuyo abim
Yol al rahatla boşal ve hatta
Duş al yatakta uzan ve napman
Gerekiyo tart iş kolay salaksan.
Cama şat tip bir klip için bile
Adam dedi biz bir çok kıcı kırık ite
Geldi vakit epey büyüdük
Fazla mı geldi ne
Beyler küçülün yat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Gönder

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...