Asi Styla - Alayına Posta Korum Şarkı Sözü

Ahh ahh bir ah çekmeden hoş olmuş gönlüm
Kafam güzel rap yapmak geldi içimden
Boşver ya geçer bu günler
Elbet kader yüzümüze güler

Alayına posta korum

Senin için yaşıyorum
Ölüm dediğin nedir ki

Sen çoktan öldürdün beni

Aşka seninle bağlandım ben
Sensiz olamam ah bir bilsen

Gurur yapıp da mutluyum desem
Ahh sana sevgimi anlatabilsem
İlk gördüğümde vuruldum sana
Sensiz sanki dönmedi dünya
Gözlerin gözüme ilk bakışında
Kıvırmak boşa aşk geldi başa
Hani bana sensiz olamam derdin
Öyle dedikçe ben sevinirdim
Dostlar o da beni seviyor derdim
Sahte bir kalbin efendisiydim
Sanki çocuktum avundum durdum
Saçının teline kurban olurdum
Yeniden seninle hayatı buldum
Sen benim ol diye çabaladım durdum
Anladım aşkım beni sevemezsin
Bitmiş artık geri dönemezsin

Rapimle baş başa kaldım yine ben
Halsiz bitkin sensiz bu beden
Seni bana sordular o da sevdi dedim
Boş bir hayalle geçindim gittim
Karışma bari mazimiz kalsın
Seni bana rabbim helalim kılsın
Tek bir dileğim alnıma yazsın
İsterim mutlu bir yuvam olsun
Sen ben bir de çocuk bir ailem olsun
Ayrılmak mı Allah korusun
Beni bir çocuk yaptın raplerde
Ne olur sende sevsen bir kere
Olmuyor diyorsun söylesene niye
Tuğbam sensiz aşklara tövbe
Ben senin ismini alnıma yazdım
Sen varsın diye hayata bağlandım
Kaderimsin dedin buna da inandım
Teşekkür aşkım yine sen kazandın
Sigaramin üstüne ismini yazdım
Öyle bir çektim beynimi sarstın
Aklımda fikrim de hep sen varsın
Elveda aşkım bahtiyar olasın
Alayına posta korum
Senin için yaşıyorum
Ölüm dediğin nedir ki

Sen çoktan öldürdün beni


Hani bir söz vardır ya
Sen onu ölümüne seversin
O da seni yalandan da olsa sevmez ya
Sen kalbini ona verirsin

Alıpta geri vermez
Benimki de aynı böyle be ustam aynı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...